Thursday, February 25, 2010

Ke Terengganu...




Insyallah malam ni aku akan ke terengganu mengikuti program yg entah ke berapa tah sem ni...
tp program pni jer x dapat g sebab bz ahad tuh...


Quranic Week dah lamer berlalu... Tapi aku mcm raser ia bru berlaku semalam.. Biler d fikir2 kan aku ni masih terlalu lemah berbnding kawan2 Hc dr biro2 qyc laen dan main board2..
Byk juga kesalahan dan kekurangan diri ku ini. Dr segi percakapan,persiapan dan macam2 lg la. Hrap2 sem2 depan aku dapat Menggunakan teknik bru Yg aku sedang "bina" bg memikat ahli2 Qyc bru2 nih... Moga Allah Memberkati Jalan Yg aku pilih ni.,,=)

Tinggal Mini Sport jer lom BUat Maser cadangan maybe 13/3 untuk mengelak kan clash dgn pe2 program laen =)

p/s=Sajer jer letak Gmbr Yg cm Xmeriah hehe =O
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

Search This Blog