Friday, April 16, 2010

Sabtu Yg Sejok...



Macam hari2 yg laen aku menaip pada malam hari pada pukol 1.37 pagi..
cm biaser tidow lambat la.. cuti ke x ke samer jer tidow lmbt haha..
3 hari mengikuti program Cakar ri tu byk gak la belajar cm ner nak jadi facy...
Walaupun secara jujur nyer banyak kali gak aku memonteng keh3... anyway sumer berjalan lancar walau yg x best nyer tgh happy2 sowang dr budak tu patah bahu lak.. adoi ...
Kat tempat aku jager lak tu... Harap2 dier leh amik SPM nanti tanpe kesakitan di bahu huhu...


Esk aku part time kat klinik tempat akak aku kerja ... bukan jadi doktor k.. hanya jd tulis2 kat depan counter tuh haha... kalau aku jadi doktor saper sakit gigi sumer aku kasi cabut sumer gigi.. senang sikit kerja haha...

Sem depan maybe member sekelas aku yg aku agak rapat x amik short sem sebab kerja nak beli laptop baru.. so aku kena la independent sikit sem depan...
Baru aku perasan sejak 2 menjak ni aku terlalu byk bergantung pada org.. dan usaha aku sendiri makin kurang ... jadi sem depan aku kena ubah sikit module aku... x leh depend kat org sgt.. kadang2 aku kena berdikari sendiri ....

Sem depan nak buat program aper lak... aku masih berpk dan terus berpk.. dengan keramaian org x mengambil short sem..... harap Allah permudahkan aku berpk =)

Maser Minggu Exam ri tu aku jd mcm lose.. byk giler aku terlupa biler diingat2 kembali.. aku terlalu tumpu pada exam berpk pasal exam smpai aku raser tahap keimanan aku menurun... sebab aper? Biar lah aku sendiri yg tahu.. Ni tgh membina kembali...

Ok lah malam semakin larut.. Sebelum tido maen Fb dulu keh.. K Selamat Malam =)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

Search This Blog